Relacje z TUS

🥰👦Grupa przedszkolaków🧒🥰
👋 Temat zajęć: Ćwiczymy cierpliwość 😇
👉 Zajęcia zaczęliśmy grą integracyjną, podczas której ćwiczyliśmy cierpliwe czekanie 🕰️.
👉 Omówiliśmy sytuacje z życia codziennego, podczas których dzieci wykazały się cierpliwością i jak się wtedy czuły 🧐😊.
👉 Na podstawie naszych doświadczeń udało nam się stworzyć definicję cierpliwości. Następnie stworzyliśmy kodeks cierpliwego przedszkolaka 📝✍️.
👉 Na koniec zajęć ćwiczyliśmy cierpliwość i czekanie na swoją kolej podczas grania w grę planszową☀️🤓.
💡Cel zajęć: Zapoznanie z pojęciem cierpliwości oraz jej znaczeniem w życiu 🤗🫶🏼.
✅ Efekt: Dzieci wiedzą czym jest cierpliwość oraz dlaczego warto ją ćwiczyć 👧🏻👩🏻‍🦰🧒.
😊👩Grupy 7-9 lat🧑😊
👋 Temat zajęć: Jak poradzić sobie z odmową 🤨🫢
👉 Na zajęciach omówiliśmy sytuacje, w których ktoś z nas musiał zmierzyć się z odmową 👩👨‍🦱.
👉 Rozmawialiśmy o naszych uczuciach i zachowaniach w sytuacji odmowy 🙅‍♀️💁🏻‍♀️.
👉 Następnie przyjrzeliśmy się temu, jakie mogą być powody odmowy i dlaczego ważny jest szacunek do cudzego zdania 🙌💆‍♀️.
👉 Na koniec skupiliśmy się nad tym, jakie są sposoby poradzenia sobie z trudnymi emocjami w sytuacji odmowy☺️.
💡 Cel zajęć: Omówienie zachowań i uczuć w sytuacji odmowy oraz sposobów poradzenia sobie z nimi ✊😇.
✅ Efekt: Dzieci wiedzą, dlaczego szacunek do cudzego zdania jest ważny oraz jak można poradzić sobie z trudnymi emocjami po odmowie👌🙌.
🧡👱‍♀️Grupa 10-12 lat (środa)👱🧡
👋 Temat zajęć: Pozytywne myślenie 🧠💚
👉 Na zajęciach omówiliśmy znaczenie pozytywnego myślenia i nastawienia ✅.
👉 Poznaliśmy pojęcie Pozytywnego Dialogu z Samym Sobą oraz jego zastosowanie w życiu 😊✨.
💡 Cel zajęć: Zapoznanie z wartością pozytywnego myślenia i nastawienia do życia 🤗💆‍♀️👌.
✅ Efekt: Uczestnicy wiedzą, dlaczego pozytywne myślenie jest ważne oraz wiedzą, jak przeformułować komunikaty negatywne w pozytywne💫🙌.
🧑💛☺️ Grupa 10-12 (piątek)🧑💛☺️
👋 Temat zajęć: Moc Odpowiedzialności🦹‍♀️🙌
👉 Krąg powitalny – uczestnicy pytali siebie nawzajem o miniony tydzień 🤔⁉️
👉 Następnie rozpoczęliśmy dyskusję na temat odpowiedzialności ✨.
👉 Poznaliśmy kilka historii dzieci z książki i próbowaliśmy określić za co każdy z nich był odpowiedzialny 🤓.
💡 ⁠Cel zajęć: Rozumienie czym jest odpowiedzialność oraz rozwijanie umiejętności komunikacyjnych 💁🏻‍♀️.
✅ Efekt: Dzieci dowiedziały się, że mogą przejąć odpowiedzialność, a dzięki temu sprawczość. Odpowiadają za swoje zachowania 🙌👌.
😍🤍👩‍🦱Grupa 14-17🧑‍🦱🤍😍
👋 Temat zajęć: Radzenie sobie z emocjami c.d. 🫨😤🤣🤩🥰
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy od wzajemnego zadawania sobie pytań dotyczących minionego tygodnia 📅🗓️.
👉 Następnie uczestnicy otrzymali na karteczkach nazwy emocji i mieli je przedstawić grupie w formie zagadki: np. “czujemy to, gdy uda nam się wykonać trudne zadanie” 🤓👌.
👉 Po tej części przypomnieliśmy sobie cztery kroki radzenia sobie z uczuciami ☑️.
💡 ⁠Cel zajęć: Radzenie sobie z emocjami, umiejętność nazywania emocji i rozwijanie umiejętności komunikacyjnych 🗣️.
✅ Efekt: Uczestnicy określają jak czują się w danych sytuacjach. Potrafią “zagadać” i podejmują próbę podtrzymania rozmowy 🗣️👥👩‍🦱🧑‍🦱👏.
❤️Dziękujemy za wspólny czas i nie możemy się doczekać następnych zajęć z Wami!❤️
🟠Pozdrawiamy i zapraszamy do kontaktu!🟠
📞 690 490 808
🤗👦Grupa przedszkolaków🧒🤗
👋 Temat zajęć: Pomaganie ❤️‍🩹.
👉 Na zajęciach rozmawialiśmy o sytuacjach, w których pomagaliśmy innym lub ktoś pomagał nam 🥰.
👉 Wysłuchaliśmy bajki terapeutycznej o znaczeniu pomagania🤝🤗.
👉 Na koniec próbowaliśmy wymyślić odpowiednie sposoby pomocy w różnych sytuacjach życiowych👌👏.
💡Cel zajęć: Zapoznanie uczestników ze znaczeniem pomagania i proszenia o pomoc🗣️.
✅ Efekt: dzieci wiedzą, dlaczego warto jest nieść pomoc innym oraz jak poprosić o wsparcie 👧🏻👩🏻‍🦰🧒.
🫶🏼👩Grupy 7-9 lat🧑🫶🏼
👋 Temat zajęć: Moje talenty i supermoce✨💪.
👉 ⁠ Zajęcia rozpoczęliśmy od rozmowy o tym, czym są mocne strony i jakie talenty ma każdy z nas🤩✨.
👉 Następnie przyjrzeliśmy się takim supermocom, których nie zauważamy na co dzień – opiekowanie się, pomaganie, pocieszanie 🥰🦹.
👉 Stworzyliśmy portrety swoich superbohaterów z uwzględnieniem naszych talentów, którymi możemy dzielić się ze światem🦸‍♂️🫶🏼❤️.
💡 Cel zajęć: Budowanie świadomości na temat mocnych stron oraz talentów 💪.
✅ Efekt: Uczestnicy mają większą świadomość swoich mocnych stron oraz jak mogą się nimi dzielić z innymi 🦸‍♀️🙌.
🧡👱‍♀️Grupa 10-12 lat (środa)👱🧡
👋 Temat zajęć: Samoświadomość 🧠🤩
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy od burzy mózgów na temat tego, czym jest samoświadomość 🤔🧠.
👉 Rozmawialiśmy o tym, jak możemy poznać siebie lepiej i dlaczego warto znać swoje preferencje i style reagowania 👁️🤗.
💡 Cel zajęć: Psychoedukacja na temat samoświadomości i zachęcenie uczestników do pogłębienia wglądu w samego siebie 👀🙎‍♀️.
✅ Efekt: Uczestnicy wiedzą czym jest samoświadomość oraz dlaczego warto ją rozwijać💫.
💛👩‍🦰Grupa 10-12 (piątek)🧑💛
👋 Temat zajęć: Zachowanie w grupie 🤼.
👉 Zajęcia rozpoczęły się od rozmowy o tym, jak dzieci się czują oraz co wydarzyło się w tym tygodniu✨.
👉 Następnie rozmawialiśmy o tym, jak powinniśmy zachowywać się w obecności innych osób i czego należy unikać ❌❗️
👉 Zajęcia zakończyły się uspokajającą medytacją🧘‍♀️.
💡 ⁠Cel zajęć: Zapoznanie dzieci i normami grupowymi🧒👩‍🦱🧑‍🦱👦.
✅ Efekt: Dzieci wiedzą jak należy zachowywać się w grupie🤩.
🤍👩‍🦱Grupa 14-17🧑‍🦱🤍
👋 Temat zajęć: Wszystkie emocje są dobre 😢🫣🫢😄🥰
👉 Na zajęciach rozmawialiśmy o emocjach – wymienialiśmy przykłady emocji i tego, jak na nas wpływają 🤔.
👉 Poza emocjami takimi jak radość czy zaskoczenie, mówiliśmy też o złości czy smutku 😡😭.
👉 Konkluzją spotkania było to, że wszystkie nasze emocje są dobre – dzielą się jedynie na te przyjemne oraz nieprzyjemne 😨🤗.
👉 Uczestnicy poznali sposoby radzeni sobie z nieprzyjemnymi emocjami ✔️.
💡 ⁠Cel zajęć: Pokazanie uczestnikom, że warto akceptować wszystkie emocje 👏.
✅ Efekt: Młodzież wie, że wszystkie emocje są dobre oraz zna sposoby na bezpieczne radzenie sobie z emocjami nieprzyjemnymi 🟠💆‍♀️
❤️Dziękujemy za wspólny czas i czekamy na kolejne zajęcia z Wami!❤️
🟠Pozdrawiamy i zapraszamy do kontaktu!🟠
📞 690 490 808